dilluns, 12 de setembre de 2016

I ara cap a Arbúcies...i vinga!!!

Diumenge 23 d'Octubre de 2016

Doncs va comencem que fem tard aquesta vegada....la nova ruta no serà tant corriolera com de costum, ja se sap que al Montseny la cosa dels corriols està complicada, això si, anirem pujant per pistes entre fagedes força maques d'admirar, també hem de dir que hi ha una part del recorregut que no està provada, però no patiu que hi ha gent que hi ha passat, o sigui que camí hi ha, i la traca vindrà a l'hora de baixar, aquesta si que serà per corriol, però que a
cada metro que baixem s'anirà complicant fins que acabarà en una trialera de coll...tampoc cal patir els que no la vulguem fem ja que tindrem una alternativa que l'evita.

Som-hi, començarem al poble d'Arbùcies, haurem de ciclar uns metres per carretera fins a trobar la pista que ja ens anirà pujant per Can Camatort esquivant el Turó del Replà, seguirem per pista pel Replà del Morer, tot en suau pujada pels Boscos de l'Astorí, en direcció cap al Turó de Montfort i Can Belluga, aquí ja haurem fet la primera pujada i vindrà la part que no hem arribat a provar, baixarem una miqueta, passarem al costat de la Roca de les Llums deixant a la nostra esquerra el poble de Riells, i aquí començarà a pujar un altra vegada la cosa, no sabem si molt o poc però pujarem en direcció a Santa fe tot passant pels Esqueis de la Burra, i anar pujant, amunt seempre amunt, passarem per Can Bernat i Can Batlle, i arribarem al final de les pujades, ja estarem al Coll de Te, lloc en que trobarem un restaurant per poder fer el "tentenpie" abans de començar el descens cap al punt d'inici de la ruta.

Comencem a baixar?, doncs va....la baixada serà ràpida ja que no trobarem cap tram de pujada un cop comencem a baixar, agafarem el corriol de baixada, aquesta part de la ruta si que la tenim provada i sabem el que hi ha, aquest corriol serà comú en un principi pels dos tracks de la ruta, més endavant quant la cosa és compliqui hi trobarem la ruta alternativa, ens encararem cap a la Feixa Llarga, passarem pel Pla-Ses-Corts i el Purgatori, aquí ja torbarem el desviament cap a la ruta alternativa que agafarà una pista de baixada, el que seguiu amb la ruta original el corriol és comença a complicar, trialeres assequibles algunes i de pur enduro d'altres, una mica més endavant ja ens retrobarem a l'entrada del poble les dues rutes per acabar al "baretu" de sortida per fer la clareta final.

Avisem que els diumenges al poble d'Arbúcies hi ha mercat setmanal, pel tema aparcament més que res, el lloc de trobada el posem directament al bar que esperem que estigui obert.

I res més, ja sabeu el que i el com de la ruta, ens ho tornarem a passar bé, u que?.

Petons i abraçades, que cadascú agafi el que més li agradi.
I AMUNT SEEMPRE AMUNT.

Dades de la sortida:

Distància: 26 Kms.
Desnivell: No ho sabem exactament però sobre els 800 mts.
Hora de trobada: 9.00 del matí.
Hora de sortida: 9.15 del matí.
Lloc de trobada: Avinguda dels Països Catalans a Arbúcies.
Dificultat de la ruta:  Segons el nivell de cadascú.

Tracks de la ruta:

6. Jordi Peñalver 18. Rosa Canals
8. Jero Serret 19. Ferran Pons
9. Rosa Mañe 20. Toni Gamez

Limitada a 25 participants pel bon funcionament de la diada Bisisicletera.
Recordeu...som un grup d'amics que es troba per tal de fer una sortida en Bisisi de muntanya, per tant, cadascú es fa responsable de si mateix i dels seus actes i fets, així com de que disposa de la seva corresponen assegurança per la pràctica del nostre esport.

1. "Desnivell: No ho sabem exactament però sobre els 800 mts."
    I tant que "sobre"... però MOLT sobre jaja. ;)