dimarts, 8 de maig de 2018

La VendrellAnna

Diumenge 3 de Juny de 2018

Una més?, va si una més que ja arriben les vacances, aquesta vegada anirem a pedalar pel Vendrell, una ruta que ens proposen l'Anna i el Senén, ja sabem el que ens trobarem, pedres i més pedres, amb algun tram de la ruta dels que s'ha d'apretar les dents, tot i que també hi trobarem les alternatives per qui no vulgui patir més del compte.

Començarem al poble del Vendrell, farem un tram de asfalt per tal de sortir del poble i començar a agafar el primer corriol amb algun tram complicat per la zona del Torrent del Lluc, aquí ja tindrem la primera alternativa seguint per asfalt i trobar-nos una mica més endavant, girarem a la dreta ja per pista cap a Edenpark per creuar la carretera C-31 i passar a la Franquesa, un altre tram d'asfalt ens portarà a la zona de les Comes, aquí ja trobarem una bona zona de corriols ombrívols, passarem de les Comes a els Palaus i després a les Escondines per arribar a l'hospital agafarem una pista trencada per anar pujant mica en mica cap a Calafell Park, ciclarem per les Cubelletes fins a creuar el Torrent de la Grallera, sense massa aigua, de moment, una vegada haurem deixat per asfalt Calafell Park, arribarem al Torrent de Montpaó, ara ens vindrà la part més complicada de la ruta, pujarem per pista trencada força maca, fins que arribarem a una trialera, el tema és que la trialera serà de pujada, per la Muntanya del Borrell, molts haurem de fer-la peu a terra, però una vegada a dalt les vistes valen la pena, i la baixada creiem que encara més, baixarem per corriol, trobarem una alternativa, la ruta original baixarà per un pedregal important, amb l'alternativa ens l'estalviem i baixarà per corriol molt més fàcil, ja estarem a baix un altre vegada.

Ara anirem resseguint el Torrent de Montpaó, anirem alternant pistes trencades amb corriols fàcils, creuarem la C-32 per sota un pont i tornarem a pujar, una mica, pujada suau per pistes trencades cap a La Casa Nova de Segur, deixarem la pista per agafar un corriol a mà dreta, el corriol comença amb una forta pujada, no gaire llarga, després es torna més planer, arribarem a tocar al Graó, molt a prop del Masmel, ara ens trobarem amb uns metres de pujada per roca, difícil però seran només uns pocs metres, aquí trobarem un altra alternativa per pista i asfalt que esquivarà aquesta zona de roques, una vegada tornem a trobar-nos una mica més endavant, baixarem per corriol fins a tornar a trobar la C-31, ara ja per pistes de les normaletes, tornarem a ciclar pel Torrent de la Grallera, el deixarem per creuar el poble de Calafell tot guaitant el castell del poble, arribarem a la Costeta per tornar a ciclar per pistes i algun corriol que en durà a una forta pujada i que enllaçarà amb una zona de corriols plans i fàcils fins a la Masia de la Marquesa, ja no ens quedarà més que, per pistes en bon estat, anar fent els últims quilòmetres fins que arribarem al punt d'inici de la ruta.

Apa doncs ja tenim la sortida detallada per qui es vulgui afegir a un altre dia de Bisisi.
I res més...petons i abraçades, que cadascú agafi el que més li agradi.
I com no...AMUNT SEEMPRE AMUNT.

Dades de la ruta:

Distància: 28 Kms.
Desnivell acumulat: 550 Mts.
Hora de trobada: 9.00 del matí.
Hora de sortida: 9.00 del matí.
Lloc de trobada: Centre comercial Les Mates a El Vendrell.
Dificultat de la ruta: Segons el nivell de cadascú.
Tracks de la ruta:

3. Josep Martinez 8. Alfons Rossell
4. Elisa Solé 9. Juan Arnaldos
5. Senén Gil 10. Joan Jesus

Recordeu...som un grup d'amics que es troba per tal de fer una sortida en Bisisi de muntanya, per tant, cadascú es fa responsable de si mateix i dels seus actes i fets, així com de que disposa de la seva corresponent assegurança per la pràctica del nostre esport.